Little London Girl



Contest my BFFs Captcha By MyzzNuryn08
Tuesday 20 December 2011 | Tuesday, December 20, 2011 | 2 Words


Klik dekat gambar di atas
Utk tahu selanjunya
Hyep sume..Eimah ada join satu contest.


(Gambar pertama)

Nama saya:Siti Fatimah bt Che Rosli
Nama BFF saya:Siti Aisyah bt Othman

Kami berdua kenal masa darjah 3.Kami kenal masa sekolah rendah.
Persamaan kami pula,kami suka kucing.
Perbezaan kami pula,saya jenis malas sikit.Aisyah jenis rajin.
hehehe =D..

Saya takkan lupa saat detik pengalaman bersama dengan Aisyah.
Saya selalu jumpa di rumah dia.Keluar pergi jalan-jalan di Taman Bujang.

(Gambar kedua)


Kami kenal masa Form1.Saya kenal dia masa dia mula-mula dia masuk SMK Merbok.Dia asal dari SMK Sungai Kapar Indah,Klang,Selangor.Kami kenal dalam beberapa bulan sahaja.

Persamaan saya & Umie,kami berdua suka lagu korea.
Perbezaan saya & Umie pula,Umie ni jenis pandai & saya pula jenis tak pandai sangat pown.Kalau ada kerja sekolah yang cikgu bagi,saya tirulah Umie.hahaha

Saya sempat berlepak & berjumpa dengan dia sebelum dia pindah sekolah ke penang.saat detik saya dengan dia sangat seronok.saya ada ajak seorang kwn baik saya,nama dia Lina Syazana bt Nizam.Jadi,kami berlepak tiga orang saja.

(Gambar ketiga)

Nama BFF saya:Lina Syazana bt Nizam

Kami kenal masa hari pertama sekolah di SMK Merbok.Saya kenal Lina masa waktu pelajaran sains.
Kami berdua agak rapat jugalah.

Persamaan kami berdua ni pula.kalau masa PJK aje,kami berdua mesti ponteng.hahaha.
Perbezaan kami,saya jenis suka belajarlah juga tapi Lina pula jenis tak suka belajar sangat.



Saya banyaklah juga luangkan masa bersama Lina.Setiap kali kami balik dari sekoah,mesti kami berjumpa.
Saat detik bersama Lina sangat bermakna.Tapi sekarang ini,kami berdua tak dapat jumpa lagi.Disebabkan kemalangan 2 bulan yang lalu,kami berdua terlibat dalam kemalangan itu.Kami jatuh gaung.Lina pecah limpa & hati.Terpaksa kena bedah diperut dan juga Lina patah tangan kanan manakala saya patah tulang pinggang.Saya sudah menyesal bawa moto dah.Lina tidak dapat hadir ke sekolah sampai tahun depan.Saya harap dia cepat sembuh & saya dapat berjumpa dengan dia lagi.

(Gambar keempat)

Saya kenal dia masa darjah 3.Kami berdua kenal masa sekolah rendah juga.Saya kenal Husna & Aisyah dalam satu kelas.Jadi,saya berkawan dengan Husna & Aisyah sangat rapat.

Persamaan saya & Husna:kami berdua suka kucing juga.

Perbezaan saya & Husna:Husna jenis suka baca buka sedangkan saya jenis tak suka baca buku sangat.

Pengalaman saya bersama Husna sangat seronok & best.Kami selalu jalan-jalan terutamanya di Taman Bujang.Saya,Husna,Aisyah & Kembar saya,Ct As pergi jalan-jalan dekat Taman Bujang lah.Kami naik moto.hahaha.Memang seronok pengalaman saya bersama-sama kawan baik saya.

Masa Tagged:




-Past- | -New-