Little London Girl



Segmen Jom Bercerita
Wednesday, 18 January 2012 | Wednesday, January 18, 2012 | 0 Words

Hye korunk....(sora slumber)..dox uad pe too?
Eimah ade join stu contest...
Tlong doakan ye?




Tajuk:Kenangan manis di sekolah

Banyak kenangan manis yg Eimah takkan lupekan semasa Eimah sekolah di SMK Merbok,Kedah...

Semasa hari raya di sekolah menengah kebangsaan merbok,semua pelajar melayu pakai baju raya masing-masing termasuk dengan Eimah.Pelik gile.Pakai baju raya masa belajar.Masa tu pertama kali kami semua pakai baju raya masa sesi persekolahan tapi apa-apa pun,tetap best dan seronok! Best sgt masa tu.Eimah takkan lupa detik indah bersama kawan baik Eimah iaitu Lina Syazana.Eimah pergi mana-mana,mesti bawa dia.Eimah ada mai kelas 1 bestari.Eimah mai kelas tu pun sebab Eimah nak usha boyfriend Eimah.heeeee.OH MY GOD! Comel gile bdx chubby Eimah masa pkai baju raya warna PINK!! hahaha XD.Tapi dia comel sgt2 bg Eimah.

(comel x dia? hee...mct larh comei kan? muka ala2 cina larh..hehe)

Ya Allah! Eimah tergoda dengan muka cina dia nie.Okay2.balik ke cerita Eimah balik.
Selepas Eimah mai kelas 1 bestari tu,Eimah pergi jalan-jalan pulak.
Jumpa kawan2,cikgu & org yang Eimah ske >.<!
Eimah jadi jurugambar masa hari raya hari tu.(berbelit lidah aq nie =P)
Eimah tangkap gambar orang tu lah,orang nie lah.haha.

Nasib la sempat berseronok bersama kawan2 yg Eimah syg & tak lupa juga sempat tengok org yg Eimah ske buat kali terakhir.Eimah pun dh nk pindah pergi sekolah menengah kebangsaan seri badong.Sekolah yang Eimah duduk dulu nie pun bermasalah sikit.

Okay larh.Inilah cerita kenangan indah Eimah masa Eimah di sekolah.

Mase utk tagged:





-Past- | -New-