Little London Girl



Kenapa kau suka memlih sgt ?
Saturday, 18 February 2012 | Saturday, February 18, 2012 | 0 Words

Hye korang...
Tentu korang pelik dengan tajuk entry Eimah nie kan?
Eimah nak ceritakan pasal LELAKI..
Kenapa lelaki nie suka memilih sgt?
Eimah ceritakan pasal seseorang sebenarnya...
Nama dia Daus...
Dia nie agak montel & chubby...
Dia pernah kapel dengan Eimah...
Gambar dia ada...
Kejap erk ?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Panjang lagi ka ?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Rasa tak payahlah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Korang usaha nak tengok juga ?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Ok..Sikit lagi ja..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Lagi sikit ja...
Sabar-2..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Nak sampai dh nie..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Tada ! Tahniah kerana anda seorang yang penyabar ^_^ !


Nie gambar daus...
Korang boleh klik gambar dia kalau nak tgk Facebook dia...
Dia nie suka memilih lorh !
Eimah benci gila lelaki jenis mcm tu !
Ha ? Apa ? Korang heran kenapa daus nie suka memilih ?
SEBABNYA....
Dia ada ckp mcm nie taw x kt Eimah...

Masa chatting di Facebook

Daus : daus nk eimah kembali kepade daus baleq daus janji daus x kan luke kan hati eimah lagi demi tuhan.....
Amboi ! berdemi tuhan tu..
Cik daus...
awk ckp mcm tu tak takut apa-apa 
Eimah : no-3...eimah xcye  daus setiap kli chatting ngan eimah...daus mct tnye pasai asma daus ngaku je larh yg daus ske kt asma
Daus : iyee betolll daus ckp betul daus x kan wat hati eimah macam 2 lagi sumpah daus syg kan eimah mcm dulu :"(

Amboi !
Romantiknya ayat awk ye cik daus..
Eimah muaklah jenis laki mcm nie...
Suka perayatkan perempuan...
Semata-mata nak perempuan tu...
Tergoda dengan ayat romantik awk tu...
Oh ! pleaselah weh !
Eimah benci-2 !
Korang tgk erk ?






Minta maaf atas gambar ini..
Eimah tak reti sangat nak tangkap gambar mcm korang buat tu..
Korang klik ja gmbar tu utk tgk ok?
Kalau tak nampak juga,kasi tahu dekat Eimah ok?
Eimah punyalah geram tahap gaban ooo...
Eimah rasa tak nak kpel-2 nie..
Rasa dh seriklah !

Setakat ini sahajalah..
Takut korang xlarat baca pula...
Oklah..Assalamualaikum...










  •                                           


-Past- | -New-