Little London Girl



About me, you & everyone !!
Friday, 30 March 2012 | Friday, March 30, 2012 | 0 Words

Hye2 tengoklah ada budak comel jenguk blog Eimah nie..
Hahaha...
Eimah nak ceritakan pasal Eimah pergi Kem Cakna Sahsiah yang diadakan dekat sekolah Eimah beberapa hari yang lalulah..
Kem tu diadakan pada 22/3 - 23/3
Masa tu nak dekat dah birthday Eimah...
Hahaha...
Seronok jugaklah...
Meronda situ,meronda sini...
Time habis sekolah,kami terus tak balik rumah sebab kami kena duduk dekat sekolah...
Sebab kami masuk kem...Hahaha...
Eimah, Aisyah, Syafinas, Afiqah & Anisah dok ronda sanalah...
Ronda sinilah sebab nak cari bilik air mana yang tak penuh lagi >.< !
Kami check dekat bilik air surau,penuh..
Kami check dekat tandas perempuan,penuh jugak..
Kami tawaf dekat bilik air asrama pulak,perh!
Tak payah cakap derr...
Ayat ko tu pun aku dah tahu..
PENUH JUGAK!
Siap kena beratur lagi..
Memang terbaik arh..
Bab2 beratur nie,kami main arh derr...
Kami pergi pulak dekat bilik air dewan...
Perh! Tak ada air ?!
Kami usha dekat tandas lelaki pulak -,-''
Hahaha...Maklumlah..
Kem tu untuk permpuan sahaja..
Jadi,lelaki tak ada dalam kem tulah...
Semua penuh..Kami dok fikirlah..
Nak mandi ke tak nak?
Kami pakat-2 dah setuju..
Dengan rasminya,kami TAK MANDI!
Cuma salin baju sahaja XD..
Hahahaha...kami budak busuk...
Eimah kasik korunk tengok gambar...

This is Anisah..Budak yang tak mandi XD...

Dari kiri : Anisah & Me !

Alamak...Ada 2 gambar nie saje?
Tak apa..Ada lagi tapi tempatlah..
Hahaha...
Selepas kami salin baju tu,kami terus masuk dalam bilik(kelas)..
Nak simpan barang dalam beglah..
Kami kena tidur dalam kelas...
Hahaha...sejuk ooo...
Adalah budak2 mintak fon Eimah nie..
Nak tangkap gambar katakan...

Budak yang pakai tudung warna orea tu,Shahira...
Budak yang pakai tudung warna hitam tu pulak,Tasha...

Budak tulah yang mintak fon Eimah nak tangkap gambar...

Siap diorang pose lagi tu XD...

Tapi Eimah pun kena tangkap gambar jugak...
Dah fon tuan punya...Mesti arh kena tangkap gambar jugak..
Hahaha...

Tasha bergaya sikti dari Eimah..
Eimah simple2 ajew...
Pakaian macam budak kampung : P

Lepas Eimah habis tangkap gambar dengan Tasha & Shahira pulak...
Eimah tangkap gambar pulak dengan kawan2 yang Eimah syg!

Masa nie,Anisah ajak Eimah sorang aje tangkap gambar..
Pas2 pulak,Syafinas pun nak menyibuk jugak >.< !
Sampai dia kena tinggikan tekuk dia tu..
Hahaha XD...lawak pulak demo tengok...

Ini baru gambar Eimah & Anisah yang sebenar..
Tiada gangguan buat seketika ini..
Hahaha...

Masa nie,memang malas nak tangkap gambar buat kali ke2..
Tapi nak buat macamana? Tangkap ajewlah derr...
Jenuh Eimah dok pose lama2 >.<
Sapa tangkap gambar Eimah tak tahulah..
Lupa sudah...Haha...

Selepas habis tangkap gambar semua,kami terus pergi dewan untuk dengar ceramah agama dari ustazah..
Jenuh kami dok dengar -_-...Ramai yang mengantuk tahap gaban...
Sampai tidur atas tikar yang dihampar...
Ramai yang tidur dah...
Apa lagi? Eimah join arh sekaki sama...
Tapi Eimah cover jugak sama...
Hahaha...
Masa ustazah dok berleter,Eimah dan2 bangun...
Terkejut jugak...
Pas2 Eimah tidur balik XD...
Selepas habis ceramah tu,kami pergi makan pulak...
Kami makan lauk ayam pedas...
Perh! sedap tapi pedas...
Pedas gila masa tu..
Perut dah kembung dengan air sirap..
Nasi tak habis lagi...
Adoi..Sayang gile nak buang tapi dah perut penuh..
Eimah buang arh nasi tu..
Memang gile...Ayam ada lagi tu!
STOP2!
DONT TALKING ABOUT THIS AGAIN..
Nanti lapar pulak...
Kuang3 XD...

Hi...Kalau buat cerita,macam karangan pulak aku tengok..

Lepas habis makan,kami kena pergi balik dewan..
Nak kena dengar lagi ceramah...
Blablablabla...
Lama jugak...
Lepas tu,ustazah suruh budak2 yang boleh sembahyang pergi
ambil air sembahyang...
Masa tu waktu senja dah..
Nak kena sembahyanglah...
Masa orang dok sembahyang Zuhur,
Kami dok sembang2lah..
Dok tidurlah..
Hahaha...
Lepas habis sembahyang,
Ada ceramah lagi...
Tralalala...
Tak larat nak cerita...

Lepas tu pulak,
kami dan2 naik atas kelas...
Ada yang cas bateri fonlah
(tu Sufina!)
Ada yang dok atas kerusilah...
(Geng2 Tasha)
Kami pulak dok cari apa tahlah dalam beg...
Eimah pun dah lupa -,-''

Pas2 kena pergi dewan lagi...
Depa nak sembahyang katakan...
Lama jugaklah...

Eimah lompatlah cerita nie..
Eimah akan ceritakan untuk esok hari pulak...

.
.
.
.
.
.
.
.

Keesokan harinya pulak,
Eimah bangun2 dari tidur..
Perh! Sejuk gile >.<
Eimah bukan selimut pun malam tu..
Eimah panas!
Selimut Eimah kasik dekat Syafinas...
Eimah pergilah bilik air surau dengan Syafinas...
Kami dua orang je dalam bilik air surau tu..
Hahaha...awal jugaklah..
Kena bangun pukul 3 tepat..
Eimah & Syafinas bangun 3.30 pagi..
Kuang3 -,-''
Kami bangun lambat sikit...

Eimah mandi..
Tak adalah sejuk mana pun masa tu..
Syafinas tak mandi..
Dia cakap malas nak mandi..
Dia salin baju sajalah masa tu..

Lepas tu,kami dua naik kelas balik..
Nak simpan barang...
Aisyah, Afiqah & Anisah,
diorang pergi 'melepas' mana tak tahulah...
Hahaha...malas nak cari diorang tu..
Pandai2lah diorang tu dtg dekat kami..

Pas2,baru timbul muka 3 orang tu...
Kami dok gaduh pasal bangun awal & lambat...
Hahaha..
ANISAH : Weh ampa nie bangun pukul berapa sebenarnya? Kami mai kelas ampa tadi..
Gelap tau tak...
AISYAH & AFIQAH : Betul tu..
EIMAH : Aku & Syafinas bangun pukul 2.30..

Hahaha...Eimah mata tu mengantuk sangat..
Tengok jam nampak macam 2.30 tapi sebenarnya 3.30..

ANISAH : Bohong arh...
EIMAH : Betullah aku dengan Syafinas bangun awal...

Pas2 tu,kami dah berhenti gaduh..
Hahaha..
Syafinas tegur Eimah pulak..

SYAFINAS : Weh timah,aku rasa kita bangun 3.30 lah..

Eimah fikir balik...pas2 tengok jam..
Ha'a...memang kami bangun 3.30 pun...
Haha..Nak habar balik dekat Anisah tu..
Nanti gaduh balik pulak...

Blalalalalalalala...
Panjang sangat cerita...
Eimah ceritakan yang lain pulak...
Kalau cerita pasal ceramah lagi..
Tak apalah..
Tak larat...

Pas2 sebelum kami balik rumah...
Kami sempat lagi tangkap gambar masa ustazah dok ceramah...
Hahaha...
Eimah tunjukkan...

Hahaha! Gambar nie yang Eimah paling suka sekali...
Aisyah nak tembak Eimah..
Muka Afiqah tak boleh blah(pakai baju putih)
Muka Syafinas macam nampak hantu..
Hahahaha !

Anisah & Syafinas...
Anisah jenis suka tangkap gambar...
Syafinas pemalu sikit..
Siap tutup mulut tu..
Hehehehe...

This is Nadhirah Anas...
Dia sporting jugaklah  dengan Eimah...
Suka cerita yang pasal merapu..
Hahaha...
Memang best dengan dia nie..

Eimah & Nadhirah Anas...
Hahaha...
Chumel kan Nad ?

Tadi bukan main malu..
Sekarang nie...bolehlah..

Waa! Gadis ayu...
Chumel ^_^...

Agak jauh sikit sebab Aisyah tak zoom in gambar
Eimah & Anisah...


Nie Husna & ..............
-,-'' ? Alamak ! Eimah tak kenallah..
Minta maaf ye?

Waa! Rindu dekat ko Husna..
Dah lama tak tangkap gambar dengan ko Husna..
Mentang2 dok asrama..
Hahaha...

Aih cik Anisah...
Gambar ang ja yang berlambak...

Dari kiri...Anisah , Eimah & .........
Tak kenal ! sorry >.< !


This is the owner of the blog...
Hahaha...speaking pulak...
Bagi p lah!

Muncul lagi gambar cik Anisah ni...
Hahaha...
KakiSUKA tangkap gambar katakan...

Dari kiri : Syafinas , Anisah , Eimah & Aisyah..
Hahahaha...Kesian Afiqah...
Masa tu Eimah yang kena tangkap gambar tau tak ?!
Dapat muka 4 orang nie je..Huhu..

Yes ! Eimah dapat tangkap gambar kesemuanya..
Tapi sayangnya kan...
Aisyah buat macam f***
Hahaha !
Yang budak depan : Aisyah
Dari kiri : Afiqah , Syafinas & Anisah
Dari kanan : Eimah !

Oklah korunk...Cerita pun dah habis...
Gambar dah kasik..
Pandai2 noh komen?
Hahaha...
Assalamualaikum...









-Past- | -New-