Little London Girl



Kenapa?
Monday, 12 March 2012 | Monday, March 12, 2012 | 0 Words

Hyep korang.Eimah nak luahkan sedikit masalah Eimah.Kalau tak,dah lama Eimah nak luahkan masalah Eimah nie sebenarnya tapi tak ada masa katakan.Hahaha.Korang tentu heran kenapa Eimah tulis tajuk entry macam tu dekat atas kan? Eimah nak ceritakan pasal seseorang yang Eimah paling benci.Dia dhlah kacau Eimah & orang yang Eimah sayang sangat-sangat tahap gaban(gila juga aku nie -,-'') Orang yang Eimah sayang tu nama dia Mr.A.A.Dia comel & baiklah juga(walaupun aku tak pernah rapat pun dengan dia -_-).Eh kejap-kejap.Eimah ada tulis entry pasal Mr.A.A sebenarnya.Eimah kasik link dia.About him.Eh jangan lupa baca taw! Ok-2.Kita sambung balik topik tadi(sudah lari topik tadi).Budak yang halang cinta Eimah tu adalah Syafikar!! OMG! I Hate Him! Dia dahlah jahat.Otai SMK Seri Badong katakan.Semua cikgu kenal dia.Sekali dengan budak-2 lain pun kenal dia juga taw.Semua ingat Eimah kapel dengan Syafikar tu tapi sebenarnya bukan ok?! Eimah just kawan sahaja.Gambar budak tu ada.

(Nie gambar Syafikar)

Oh My God! Macamanalah korang boleh cakap yang Eimah kapel dengan Syafikar tu?! Eimah tak suka dialah! Eimah suka dekat Mr.A.A sahaja.Eimah paling sedih sekali.Mr.A.A ingat Eimah kapel sungguh dengan Syafikar tu taw tak? Sampai Mr.A.A tak nak kawan dengan Eimah.Dia kena buli dengan Syafikar.Kenapa kau kejam sangat ha Syafikar?! Sampai Mr.A.A pun kau nak pergi buli.Kau kena face 2 face lah dengan aku dulu.KAU MEMANG JAHATLAH! Sebab tu aku putus persahabatan dengan kau.Kau harap saja nak ambil hati aku tapi perangai macam pa lah.Suka buli orang.Kalau kau nak jadi baik,jangan buli Mr.A.A aku ok? Nasib aku tak pergi report dekat Cikgu Azman(cikgu disiplin).Kalau tak,kau tentu kena hukuman.Mr.A.A,kenapalah kau penakut sangat sampai Syafikar pun boleh buli kau? Kau dahlah badan besar dari dia.Jadilah jantan sikit.Jangan nak jadi penakut macam ayam sangat(ayat geram dah nie).Kau kena belajar berani lah nampaknya dengan aku.Hahaha.(Macamlah aku berani sangat).Sudah-2 noh Eimah ceritakan pasal masalah Eimah nie.Nanti ada orang naik meluat pula -_-.
MINTA MAAF JIKA ADA AYAT YANG MENYAKITKAN HATI ANDA.

Tata.Tutu.Titi.
Assalamualaikum.
Always cheer!

-Past- | -New-