Little London Girl



Nak tahu pasal Eimah?
Sunday, 11 March 2012 | Sunday, March 11, 2012 | 0 Words

Hyep korang.Eimah nak cerita pasal diri Eimah yang sebenarnya.Tentu ada yang nak tahu juga pasal Eimah nie kan? Kalau ada,Eimah akan ceritakannya.

Perkara tentang diri Eimah

1.Eimah nie seorang agak lasak dalam sukan.
2.Kekadang suka berkawan dengan budak lelaki yang agak jambu sikit.
3.Eimah boleh dikatakan agak peramah sikit & agak sombong sikitlah sebab Eimah berkawan yang mana rapat dengan Eimah sahaja.
4.Eimah nie pelet R.Kalau nak sebut huruf R ja,mesti orang gelakkan Eimah.
5.Eimah kelakuan seperti tomboy sikit.
6.Tak suka bermake-up.
7.Penampilan seperti budak skema & agak simple.
8.Budak yang berkaca mata.
9.Tak suka bergaya.Kekadang suka cari gaduh dengan budak lelaki yang mana suka kacau Eimah.
10.Ingin seorang kawan yang sejati.
11.Suka budak lelaki seperti : chubby,montel,tembam & baik.
12.Kekadang suka mengata orang.Hahaha.
13.Suka syok sendiri(Kekadang je suka syok sendiri).
14.Seorang yang pencinta kucing.Kalau jumpa kucing,gosoklah kucing tu.Hehehe
15.Budak yang suka warna biru sahaja! Kalau jumpa warna jambu(pinky),eee.tak sukalah! 
16.Suka ramaikan kawan & tak suka ramaikan musuh.
17.Agak penakut dengan budak gengster(budak hot).
18.Tak suka lawan balik dengan budak hot.
19.Kekadang suka jadi budak manja >.<.
20.Budak yang suka kelakuan gegeh sikit :P
21.Suka gaduh dengan kembar.
22.Ada 7 orang adik-beradik.
23.Eimah adalah anak ke-6 daripada 7 orang adik-beradik.
24.Muka seperti macam ala-ala mat salleh sikit(kawan-kawan selalu cakap)
25.Tak suka dikongkong oleh musuh >.<
26.Sayang orang yang mana rapat dengan Eimah !

Waa! Banyaknya tentang Eimah nie kan? Kalau siapa yang sanggup tengok habis entry Eimah,Bagus juga kan? Kalau tak suka tengok entry yang pasal Eimah nie,Rugi ooo.Nanti korang tak tahu pasal perangai Eimah nanti.Muahahahaha(gelak kejam).Oklah kalau korang tak tengok,tak apa.Kalau korang nak tengok,lagi bagus.Hehe.Tiada paksaan.

Ok.Bye.Assalamualaikum.
Always Cheer !


-Past- | -New-