Little London Girl



Di sebalik blog ada cerita
Monday 7 May 2012 | Monday, May 07, 2012 | 0 Words
Hai semua ! Biar Eimah perkenalkan diri dulu .
Nama sebenarnya saya ialah Siti Fatimah bt Che Rosli . Ibubapa saya menamakan saya dengan nama itu :) . Tetapi , orang selalu memanggilnya Atim atau dikenali Eimah . Saya bangga dapat nama yang begitu indah sekali ^_^.

Dilahirkan pada 24 Mar 1998 di Hospital Besar Ipoh . Cepat-2 ! Tanda kat kalender sekarang jugak . Haha . Dilahirkan di Perak tetapi dibesarkan di Kedah . Walaupun menetap di Kedah , saya masih berdarah anak orang Perak .

Saya suka warna biru muda , biru gelap , ungu dan hijau .
Budak nie suka aktif dalam bidang sukan .
Sejenis peramah tapi pemalu,suka berkawan dan agak ganas .
Dia akan baik jika orang itu baik dengan dia .
Dia akan jahat jika orang itu jahat dengan dia .
Dia mendapat 4B1C dalam UPSR .
Bersekolah di SMK Merbok .

Pada waktu lapang , dia akan berblogging , berfacebooking dan lepak .
Dia suka menonton cerita drama dan kartun . Hehe :3 .
Cita - cita ? Maybe jurugambar yang terkenal ?
Haha *angan - angan semata-mata*

BIODATA RINGKAS

Kawan selalu panggil Eimah . 
Bakal menjadi calon SPM pada tahun 2015 .
Dia sayang kepada Allah , Rasulullah dan keluarganya .
Suka dengar lagu bila bosan , blogwalking , lepak dan melayari internet .
Contact me : Blog | Facebook | TumblrTwitter | Ask

SUKA DAN TIDAK SUKA

Kawan baru
Makan ais krim
Makan KFC
Lepak dgn kawan
Tangkap gambar

Haters
Copycats
Penipu
Internet lembap
Blog yang tidak kemas

CREDIT TO : FAQIHAH HUSNI


-Past- | -New-